Uppesittarkväll med mina läxor ;)

Just nu sitter jag och kämpar med mina läxor som aldrig verkar minska, det blir bara mer & mer, känns det som. Men min låga är förvånansvärt på topp! Helt otroligt...
Tänk, efter alla dessa år i skolan, så har man fortfarande lågan kvar..
Det går som på räls, pluggandet.
Ja, man slutar aldrig att förvånas över sig själv och ens oanade krafter.. =)
Känner mig stark!
Har faktiskt haft en break i afton då jag åkte till Johan, och vet ni vad vi nästan ska göra!?
Bulgarien den 11 juni!! :D
Kostar bara 2000 spänn med boende och allt, vad har man att missa!?
Tänkte först ta och flytta hemifrån över sommaren, men då far jag hellre utomlands och bor hemma..
Mest troligt att det blir utomlands för våran del den här sommaren igen, dock hänger det lite på om Tobbe fixar ledighet.. I hope, i hope!
Imorgon blir det mer läxor.. Upp klockan 09.00 för att käka frukost sen sätta sig vid datorn och renskriva alla dessa A4 papprena som aldrig verkar ta slu =) jippie... Nä, konstigt nog tycker jag det är hur kul som helst, eller ja.. Hundra gånger bättre att jobba hemma än på skolan..
Får liksom mer gjort och det blir mer nogrannt..
Nä, det här blir nog bra i slutändan.. Får slutbetyg iallafall =)

Näh, nu ropar mina läxor på mig!
          Hejdå mina änglar och djävular


Kommentarer
Postat av: Janette

:) Wiiie bulgarien i år igen :) soooft!

2008-05-13 @ 07:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0