Tiden räcker inte till...

Jag har som tappat lite fotfäste, tiden bara går utan att man kan stanna upp och reflektera över saker. Fort är det en annan dag och andra problem. Jag behöver mer tid känner jag!
Nån som vet hur man stannar tiden en stund?
Jag känner även lite små ångest över studenten och vad man ska göra därnäst..
Jag vet knappt vad jag vill jobba med.. Jag vet bara vad jag tycker är intressant.
Så jag får  helt enkelt gå efter det.
Vad går livet egentligen ut på?
Kunde det inte ha varit smartare och lättare att lära sig saker om inte tiden fanns?
Jag tycker bara det för med sig stress..
Nåväl! det kommer väl en dag då man vet svaren på livets gåtor, tills dess är det bara att acceptera det faktum att vi inte vet så mycket om det.

Vad har hänt sen sist jag skrev då...
Hmm, är som mest lat nu, jag är ledig from måndag och 7 dagar framåt.
Måttligt skönt =) Jag har som mest tagit det lugnt och solat en hel del.
Sen var man på fest igår i Svensbyn hos Gustavs kompisar..
Det var skoj! Mycket med folk och god mat..

Och Gurra har färgat håret nu =) svart blev det :P

image5




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0