Slut!

Jahapp, då var det slut igen.. Den här gången på för alltid!
Den funkade helt enkelt inte för oss.. Lika bra det, känner att det inte är så här jag vill ha det..
Jag vill inte att ett förhållande ska vara som vårat, så att göra slut är lika bra. Vi kom fram till det tillsammans.
Känner mig konstigt nog inte ledsen över att inte vara tillsammans med honom nåt mer..
Jag kommer inte att sakna vårat förhållande, för det var knappt något, men jag kommer definitivt att sakna honom som person!

Idag är det plugga som gäller för hela slanten! Har kommit en bra bit på vägen, nu har jag bara kvar att plugga inför 2 prov i veckan + några inlämmningar.. Men det går nog bra =)

Well, tack o hej...Leverpastej!

image10

Kommentarer
Postat av: Kusin

Tänker på dej gumman // du vet vem?

2008-05-12 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0