Onsdag och solsken..

Godmorgon mina geléhallon och sura fiskar

Idag är det fint väder, solsken och molnfritt,
men jag är sjuk... :S
Har blivit förkyld och har feber..
Att man fan alltid lyckas, när det är nåt viktigt man måste göra och har absolut ingen annan tid att göra sakerna på, ja då går man och blir sjuk! =(
Det här är den sista pluggardagen för mig, imorgon börjar skolan,
finns inte en chans att jag orkar plugga imorrn när jag kommer hem från skolan, och dessutom är sjuk..
Så jag måste helt enkelt plugga idag, jag får proppa i mig en massa febernedsättande..
This is life...

Men en sak är säker... Nu går man snart ut och livet börjar! =) Oh så skönt det känns, vilken befrielse.. Har bl.a planer på att åka ner till Spanien i september för att jobba hos en svensk-spansk familj som aupair.. Det vill säga om jag inte kommer in på skolorna i Umeå eller Örebro. Nu har man hela livet framför sig och man kan nästan göra vilka val som helst nu.. Så underbart det känns!
Man har nu möjlighet att bestämma sin framtid..Så det gäller verkligen att tänka igenom,
vad man helst av allt vill göra. Fast till en början har jag mest tänkt att utforska Sverige och världen.. Resa lite, jobba lite..
Nu känner jag mig redo för att bli vuxen och allt vad det innebär.

Nu ska jag ta och tvätta mina sommarkläder och se över lite vad jag har glömt bort att jag har, det är alltid så kul att planera inför något roligt man kommer att ska göra, mina tankar går nästan jämt till Bulgarien nu =)

Såhär ser det ut hos mig när det ska tvättas ↓ =)

image13

End of story. ®

Kommentarer
Postat av: Kusin

Du kan gärna komma förbi Boden och tvätta åt mej oxå ;)

Kram!

2008-05-14 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0