Lill lördag...

Idag har jag inte orkat ta mig upp till praktiken, jag kände bara att det verkligen var såå jobbigt att ta sig upp ur sängen. Kanske berodde på att jag sov borta, men ändå! i Måndags gick det juh hur bra som helst att stiga upp fastän jag sov borta..
Har ändå haft min slutbedömmning så det kan nog inte spela så stor roll om jag missar en dag..
Jag har mest tagit det lugnt idag, försökt med läxor men det gick inge vidare det heller.
Nu i skolans slutskede har man verkligen ingen energi kvar. Allt har kramats ur från alla muskler och vrår i kroppen och hjärnan, ja.. den känns som en urvriden apelsin..Går inte att få fram nåt mer..tyvärr.. haha
Nu snart ska jag iväg till en fotbollsmatch i bersika.. Ricards lillbrorsa spelar =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0