Fast i beroendeträsket..

Hej hopp  

Idag är jag verkligen trött..

En sak måste jag erkänna, jag har hamnat i beroendeträsket.. Bloggträsket.. Tragiskt men sant.. Haha

Slog besöksrekordet igår!
30 pers! Inte illa, men skriv gärna några kommentarer.
Då blir jag gladare =)

Idag steg jag upp kl: 07.00 för att hinna cykla på mammas jobb för att hämta bilen..
Jag började skolan kl: 08.10..
Men det visade sig inte att jag skulle börja då, utan jag börjar 20 över 1..
Och jag som hade behövt en
sovmorgon...
Nåväl, har ändå mycket att göra, lika bra att stiga upp tidigt och vid sånna här tillfällen ta itu med dom.

Men jag tog iafl en liten vilostund på soffan med våran hund Smulan.. Sötboll ♥

image14



Nu ska jag iväg till skolan, ska träffa Frida och åka in till stan.. =)

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Johan

Fin hunden :)

2008-05-15 @ 16:10:47
Postat av: Frida

Det var en väldigt kul dag med dej stumpan=)...skrattat mycket...och hittat sådant som vi vill köpa:)..kramar

2008-05-15 @ 16:45:03
Postat av: Evelina

åh vad söt hund du har !

2008-05-15 @ 19:58:45
URL: http://www.diesnatalis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0