16-19/5

Hej mina Änglar och Demoner

Tänkte bara snabbt berätta lite vad som hänt i helgen...

I Fredags var jag chaffis åt Johan & tobbe.. Vi åkte ner till skelle för att fara till Dannes inflyttningsfest.. Det var himla roligt måste jag säga! Trots att man var nykter så dansade man, beror nog på vad dom spelar för musik samt vilka människor som är där..
Nä, de var kul!

Sen Lördag var det tänkt att jag skulle vara chaffis igen åt Simon och hans kompisar, men det slutade med att jag tog nån bärs också, sen blev det att vara i Öjebyn hos Ricard tills måndag ;) Var så illa tvungen att åka och praktisera...

Helgen var helt enkelt en underbar helg som inte inträffar så ofta för mig..
Annars har det inte hänt så mycket mer som jag vill skriva här i bloggen.
Har varit goode så sleten på praktiken nu i går och idag. Men det har sina skäl =)

Nu blir det bara att slöa och försöka plugga lite på ett prov samt att göra klart en inlämmning, slut betygen sätts ju snart, har då G i alla ämnen =) Och typ 5 VGn..

Jag återkommer med mer...
Puss hejs


                                                            
image15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0