Snart studenten, flytt samt Bulgarien

Ja, nu är det mycket som gäller, på en och samma gång.
Jag tar studenten på torsdag samtidigt som jag håller på att packa och flytta till en kompis i Öjebyn tills jag vet om jag kommer in på skolan till hösten, och om jag inte gör det så söker jag en egen lägenhet. Annars blir det att flytta ner och bli en örebroare.. Nä, det är väldigt mycket som händer nu i mitt liv och stressen tar på orken, kan jag lova. Och sist men inte minst har jag träffat en kille ;) vi får väl se vart det leder, hehe.. Lite komiskt att han råkade bo i en utav lägenheterna bredvid.

Just nu längtar jag tills allt är över, när jag har tagit studenten och flyttat. Då kan jag på riktigt koppla av. Nu är det svårt.
Det var lite kort om vad som händer i mitt liv.
Kommer mera sen när jag har lite mer tid att ingående skriva om vad som händer.
Tills dess sköt om er! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0