Trodde jag ej.

Det var en minst sagt förvånad Emma i Tisdags, Jag kan inte i ord beskriva hur glad jag blev över händelsen <3
Så nu är det vi 2 igen.. =)  JIPPIE

Well, idag (onsdag) har varit en väldigt givande för mig, 1 lektion på hela dagen som vanligt på onsdagarna.. Dåligt att skolka! höhö, men de gör man ändå när det är så givande med en lektion. Men jag var duktig och for ändå! =)

Senare när lektionen var slut åkte jag o Petra till mig för att fortsätta med projektarbetet, som är så jävla trist!!
Men jag blev klar (hör o häpna) och nu ser jag ljuset i tunneln, snart färdig med eländet =)
Men iallafall efter det så åkte jag till Linda för att surra o spela poker, men jag var inte så länge där, var tvungen att fara hem o sova! Jag var dödstrött...
Och nu sitter jag här o har inte så mycket att göra, väntar på att mammi ska komma hem o laga mat till mig :P


                - End of story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0