Torsdag, 1 dag närmare Helg

Nu är det torsdag, snart är det helg. Jag undrar vad man ska hitta på ihelgen...
Det blir väl att supa som vanligt,
fan.. jag måste verkligen hitta nån aktivitet, börjar bli less på att de vanliga sakerna man alltid gör på helgerna.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och äter tårta :) mormor & morfar är hära för att fira mig, lite tidigare men dom kan ej komma när jag fyller år. Fick lite pengar och påslakanset =) just de ja behövde.

Har en massa läxor att göra, men jag orkar fan inte.. Idag känner jag mig inte så motiverad till något. allt känns mörkt.. jag har sovit dåligt och tänkt en massa..
Men man har juh sånna dagar åxå, de är bara att inse, imorgon blir det nog bra.
Snart så börjar jag jobba, börjar kl 4.. =( kändes inte så kul, hehe... men det är ju money, kanske bara några hundra. Men de behövs alltid!

Men nu ska ja gå och vara lite social med gammel folket ;)

Puss o kram!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0