Söndags ångest, ett faktum.

Då var det söndag igen, ooh så trist! jag vet inte, men varje söndag så får jag ångest över att veckan snart börjar o skola =(
Man kan som inte hitta på något på söndagar, jag väntar bara in att veckan ska börja...
Och för det andra så e jag bakis o på grund av det åxå inte gör något.

Helgen har varit gode bra, fredagen var bara lugn. Åkte en sväng till Linda, dom satt o drack i garaget. Sen for jag o Gustav hem o sov, klockan 11 =)
Var trött men somnade inte förrens halv 4 =( Så jag var lite seg i starten på lördags morgonen. Men men.
Linda o hennes kille åkte in till stan, vi gick på bolaget o inhandlade lite öle =)
Sen begav vi oss till rolle o grillade fläskfileé o drack bira, :P MUMS
Jag åkte därefter till ojbojn för att umgås lite med Frida innan jag skulle följa Gustav o gänget till nån födelsedagsfest..
Festen var ganska rolig, bra musik, gode bra folk :P Men gurra ville inte vara kvar där så det blev utgång för våran del..
Sen blev det väl sådär, vart ganska full o då blir det i regel tråkigt... Ska vara nykter nu ett tag har jag bestämt =)
Nu blir det att ta det lugnt, kanske ta en liten promenad i fin vädret med hunden.. De vill säga om jag orkar, vilket inte är så troligt. :S

Nu har jag också sökt in till en skola, ska plugga till socionom. Skolorna är antingen i Umeå eller Örebro..

Nae, nu ska man ta en väl behövd dusch!

Puss hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0