Sjuka drömmar!

Då var det kväll igen. Docl så är jag orolig över en viss sak, fast jag vet å andra sidan att jag inte behöver oroa mig över det. För jag vet att de du säger är sant! ♥
Men veckan har varit gode bra hittills, de är bara att hålla tummarna att det håller i sig =)


Vad har hänt idag då? 

Well... dagen började inte så värst bra, hade glömt mitt nationella häfte som man absolut (!) måste ha på det nationella provet..
Suck! ska då va jag.. Men det löste sig för lärarn tänker på personer som är slarviga som jah =)
Sen går de ju att diskutera hur det gick på provet :S
Gick väl inte så värst bra, men vafan.. När man plågas med sjuka ångest drömmar o inte kan sova ordentligt kan de inte hjälpas om ja presterade dåligt, sådeså..

Såg en skit kul film igår kväll.. Surf´s up hette den tror jag. Var söta animerade pingviner som surfade o får inte glömma den coola kycklingen :P hihi, rekomenderar den verkligen! ;)

Och idag har jag varit effektiv trots allt, jag har gjort klart ett arbete som ska vara inne imorgon. Happy! Börjar känna motivationen sakta men säkert träda fram :D Wieee!
Säkert vårkänslorna som blomstrar, våren är den bästa perioden på året anser jag.
Jag känner mig som en ny fräsch människa redo för sommarens bravader.. HAHA, nu låter ja som en filosof  =)

Senare i eftermidda´ for jag till johan den förskräklige ;) (som farsan kallar han)
Vi spelade lite monopol och han vann, ja.. jag kan inte hantera pengar varken i spelet eller i verkligheten.
De är fan sanslöst..
Men nu har jag tänkt göra upp en budget. Så får se hur det utvecklar sig med ekonomin, Fortsättning följer.. :P höhö

Nu har jag och mamma kommit överens! Jag fick den sista snusdosan..
Och när den är slut ska både hon o jag sluta med giftet... Hon har rökt i 30 år! 
Lycka till mammsen =)

                                                              Årk it skriv nå meer nu.. 
                                                                             Puss! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0