Im back !

Well, nu känns det som att det har släppt, de värsta iallafall..
Känner mig starkare och gladare.
Det här ska nog bli bra Emma! =) 

Jag har mest varit med mina vänner nu den senaste tiden efter,
fått lätta mitt hjärta och gråta en skvätt..
Ett stort tack till alla som finns vid min sida, ni betyder mkt! Och jag finns där för er också.

Nu idag har jag varit i öjebyn i stort sett hela dagen,
Jag och frö drog till Tessan och Anders för att fixa lite partymusik till festen på fredag :P
Det här kommer juh att bli riktigt bra!
Allt kommer att finnas, massiva högtalare samt blinka blinka ljus
=)
Det kommer att bli riktigt suveränt!!

Åh, snart blir man ett år närmare att inte vara tonåring, hehe..
Jag skulle vilja att man slutade att fylla år efter 20,
då har man uppnått allt man längtat till.
Nä, de blir nog bra. Livet går ju ändå ut på att man ska dö i slutändan. Tyvärr.

njee, nu är det nog dags för lilla mig att gå till sängs,
känner att det börjar bli lite små flummigt mellan raderna
=)

                                                    

                                        God Natt Folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0