Dagens bravader...

Har just kommit hem från schtaaan! där har jag gjort lite mera förberedelser inför Tha bal .. Gustav köpte en vit skjorta och en blå slips, passande till min blå glittriga balklänning. Det blir suveränt :D


 

image1

Sen har man gått skola, en lektion på hela dagen, giivande! :S
näh, nu längtar ja enormt till studenten... å börja plugga igen, till socionom (soc kärring) med Frö förmodligen..
Å nu har vi äntligen hämtat söt vovven, de är en 6årig labrador tik, smulan heter hon.. :) jätte fiin är hon. Känns bra att ha en hund i huset igen.. som vaktar och håller mig sällskap när inte Gustav sover hos mig :P

Det känns bra att jag har dig nu, du betyder mkt! 
♥  ♥
Men jag börjar ibland tvivla, kanske i onödan. Vad vet jag, det verkar som att du är rädd ibland för att visa känslor, eller kanske har hans känslorna för mig slocknat?? Det är de som jag funderar på ibland.. Men men, tiden får väl utvisa...


Nä, nu ska jag vara lite social med Tha man Johan ;) de var ett tag sen man träffa han..

Heeejråå!  




Kommentarer
Postat av: Kattis

Välkommen till Bloggträsket! ;-)
Kattis

2008-04-02 @ 15:26:22
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: evelina

åhh vilken fin klänning ! ska komma och se på dig på balen ;) ni kommer vara så vackra!
kram på dig.

2008-04-02 @ 16:27:07
URL: http://www.diesnatalis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0